Aktualności

Poniedziałek 19-05-2014

gabi.net.pl jako skuteczne narzędzie zarządzania salonem i klientami

Celem każdej firmy, również tej działającej w branży kosmetycznej, jest generowanie zysków i budowanie bazy lojalnych klientów. To właśnie klienci i ich oczekiwania dają motywację do ciągłego rozwoju biznesu.

Każda firma działająca w branży kosmetycznej powinna opierać swoje działania biznesowe
na następujących filarach:

  • budowanie więzi z klientami: przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb naszego klienta, świadczenie wysokiej jakości usług;
  • utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy: elastyczność w działaniu, profesjonalizm, dobra organizacja pracy;
  • prowadzenie działań promocyjnych: wdrożenie jasnego przekazu marketingowego, wykorzystanie narzędzi promocyjnych z obszaru mediów tradycyjnych jak i elektronicznych (e-marketing);
  • stała analiza zachowania klientów: częstotliwość odwiedzin salonu, zabiegi z jakich korzystają, zakupy produktów.

Od 2010 roku średnie wydatki na usługi kosmetyczne nieustannie wzrastają.  Dla przedsiębiorców działających w branży oznacza to, że walkę o klienta i jego portfel wygrają te firmy, które zaproponują lepszą ofertę i stworzą odpowiednie narzędzia komunikacji marketingowej.

Aplikacja gabi.net.pl wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Dzięki niej przedsiębiorca działający w branży kosmetycznej może, razem ze swoimi klientami, aktywnie modelować przekaz marketingowy, a także analizować rentowność i zyski podjętych działań. Przede wszystkim jednak, aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie gabinetem kosmetycznym.

 

 

Widok terminarza wraz z widocznymi wizytami klientów

 

Aplikacja gabi.net.pl pomaga w:

  • organizacji pracy salonu kosmetycznego poprzez czytelny i łatwy w obsłudze Terminarz wizyt;
  • budowie przekazu marketingowego przy pomocy odpowiednich narzędzi, takich jak powiadomienia SMS, bony rabatowe czy wysyłka mailingów do bazy klientów;
  • kontroli i motywowaniu pracowników salonu za pomocą mechanizmów systemu prowizyjnego;
  • zarządzaniu klientami poprzez stałą analizę ich preferencji i przychodu, który generują, a także poprzez właściwą komunikację z nimi;
  • kompleksowym zarządzaniu salonem w zakresie: rentowności firmy, parametrów prowadzonej działalności, takich jak oferta usług, stawki VAT i opis salonu, a także w zakresie zarządzania pracownikami i ich efektywnością.

 

 

Obszary, w których Gabi.NET.pl pomaga zarządzać Twoim biznesem


Aplikacja Gabi.NET.pl pomaga stworzyć kompletną, uporządkowaną bazę klientów każdego salonu. Narzędzie daje również możliwość zebrania pełnych danych klienta, w tym jego danych teleadresowych i informacji o preferencjach i upodobaniach.

Stworzona baza klientów pozwala prowadzić określone działania marketingowe, które można podzielić na następujące 2 grupy:

  • marketing zewnętrzny, czyli reklamy skierowane do klientów, takie jak ulotki, rabaty i programy lojalnościowe;
  • e-marketing, czyli reklama w obszarze Internetu: narzędzia Google AdWords, pozycjonowanie, strona www, Terminarz wizyt on-line w aplikacji gabi.net.pl, działania na forach i blogach.

Umożliwienie zapisów na wizyty on-line, za pomocą Terminarza aplikacji gabi.net.pl, jest jedną z najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów. Wyniki badań wykazują bowiem, że aż 87,8 proc. klientów wykazuje chęć do dokonywania rezerwacji on-line. Jest to wyjątkowa okazja do komunikacji z klientami i do zebrania informacji na ich temat. Co więcej, zapisy elektroniczne zwiększają dostępność usług firmy oraz organizują pracę salonu. Ponadto ułatwiają zarządzanie firmą i analizę efektywności pracowników.

gabi.net.pl to nie tylko idealna aplikacja do przechowywania i analizowania danych o klientach, ale również narzędzie, które pozwala stworzyć kompletną bazę danych pracowników salonu. Zestaw funkcji umożliwia zebranie informacji o pracownikach oraz efektywne organizowanie ich czasu pracy. Służy do tego specjalna sekcja aplikacjigabi.net.pl, która w przejrzysty sposób przedstawia zebrane informacje.

Dla właściciela salonu istotnymi funkcjami aplikacji są:

  • możliwość zdefiniowania uprawnień dla pracowników - to właściciel decyduje co widzi pracownik, a także do jakich danych i funkcji ma dostęp. Dzięki temu można podzielić zakres pracy z aplikacją na osoby pracujące w recepcji, pracownika świadczącego usługi oraz właściciela;
  • szybka i łatwa komunikacja wewnętrzna za pośrednictwem SMS ze wszystkimi pracownikami, dostępna z poziomu aplikacji;
  • czytelny, łatwy do zdefiniowania grafik pracowników, a w nim zliczone przepracowane godziny, przepracowane dni, urlopy, zwolnienia lekarskie. Mechanizm pozwala przeprowadzić dokładną analizę efektywności pracy danej osoby;
  • definiowanie kompetencji pracownikom, czyli przyporządkowanie im odpowiednich usług oraz stanowisk, co znacznie wspiera organizację pracy i  ułatwia zapisy;
  • motywowanie pracowników poprzez szybki dostęp do danych, które wskazują
    ich efektywność oraz należną im prowizję za wykonane usługi i sprzedane produkty.

Budując swoją przewagę konkurencyjną warto skorzystać z mechanizmów wysyłki SMS i mailingów do klientów. Aplikacja gabi.net.pl oferuje pełen pakiet narzędzi marketingowych w zakresie budowania przekazu do naszych odbiorców. Jednym z nich jest komunikacja SMS.


Moduł statystyk pozwalający na analizę rentowności gabinetu kosmetycznego


Warto skorzystać z:

  • SMS przypominających o zbliżającym się terminie wizyty, wysyłanym do klienta 24 godziny przed zabiegiem;
  • SMS marketingowych, za pośrednictwem których możemy informować  o akcjach promocyjnych i nowościach.

Moduł wysyłki mailingów w aplikacji gabi.net.pl to narzędzie, które umożliwia tworzenie graficznego komunikatu do grupy odbiorców.

Prowadzenie salonu czy gabinetu kosmetycznego poparte powinno być skutecznym zarządzaniem.
To właśnie ono pozwala nam na odpowiednie:

  • Planowanie: pracy gabinetu, wydatków i kosztów działalności, działań marketingowych, rentowności prowadzonego biznesu, dalszych kroków na podstawie modułu statystyk;
  • Organizowanie: pracy swojej jak i zespołu pracowników, stanowisk pracy, komunikacji marketingowej, wizyt za pomocą modułu Terminarza;
  • Motywowanie: poprzez system prowizyjny dla pracowników;
  • Kontrola: za pomocą modułu statystyk, danych sprzedażowych, modułu analizy pracowników, ich czasu pracy i efektywności.

 

Obszar zarządzania, gdzie aplikacja może wspomagać Twoją decyzyjność.


Ponieważ aplikacja gabi.net.pl działa on-line i jest dostępna z każdego miejsca, właściciele salonów mogą stale zarządzać swoim biznesem. Dzięki niej mogą w łatwy i intuicyjny sposób oszczędzać czas i pieniądze, a jednocześnie prowadzić efektywne działania marketingowe dla swoich klientów.

Zachęcamy do skorzystania z wersji demonstracyjnej aplikacji gabi.net.pl.

To proste –  wypełnij formularz pod adresem http://www.gabi.net.pl/umowa-online.html i przekonaj się jak zwiększyć wydajność Twojego biznesu.

Powołując się na artykuł i podpisując umowę na 12 miesięcy otrzymasz 15% zniżki na abonament!