Aktualności

Wtorek 03-03-2015

Z życia gabinetu cz. 2.

Wywiad z Agnieszką Wyskok,
właścicielką salonu La Medica Day Spa
w Częstochowie
http://lamedica.pl/

Salon La Medica Day Spa znajduje się w Częstochowie przy ul. Czecha 16.
Serca klientek podbił bogatą ofertą usług oraz profesjonalną obsługą.
Gabinet może poszczycić się posiadaniem certyfikatu Ekspert Kosmetologii, nadawanego tylko miejscom
o najwyższym standardzie.

Ze względu na ilość oferowanych usług, zatrudnianych pracowników oraz sprzedaż produktów p. Agnieszka potrzebowała programu, który usystematyzuje dane oraz pozwoli na bieżąco kontrolować pracę w salonie.
Z pomocą przyszedł jej gabi.net.pl.

„Mój salon z aplikacji korzysta niecały rok, ale już widzę, jak system ułatwia pracę recepcji oraz jak bardzo usprawnia kontakty z klientami. Klientki są zadowolone, ponieważ dzień przed umówioną wizytą otrzymują smsy z przypomnieniem, przez co praktycznie nie zdarza się im zapomnieć o zabiegu.”

Czy Pani zdaniem wdrożenie programu w salonie może realnie przełożyć
się na zwiększenie sprzedaży, zysków? W jaki sposób?

- Oczywiście, że tak. Wysyłanie smsów z promocjami oraz przypomnień o wizytach obniżyło liczbę klientów,  którzy zapominali o zabiegach, do ok. 8% z 22%.

Czy jest Pani w stanie określić ile czasu miesięcznie oszczędza Pani dzięki
programowi gabi.net.pl?
- Oszczędzam ok. 20 godzin pracy biurowej miesięcznie.

W jaki sposób wykorzystuje Pani program do rozliczania, kontroli i motywacji swoich pracowników?
- Już nie potrafiłabym rozliczać moich pracowników inaczej, niż dzięki programowi gabi.net.pl.  Wszystkie opcje programu są bardzo czytelne: zarówno sprzedaż kosmetyków, jak i wykorzystane bony oraz naliczona prowizja.

Czy program pomaga Pani w zdalnym kontrolowaniu pracy salonu?
- w każdym miejscu na świecie z dostępem do Internetu wiem, co dzieje się w salonie.
Mogę spokojnie wyjechać na wakacje i być na bieżąco.

Jak wykorzystuje Pani statystyki dostępne w programie?
- Statystyki są bardzo istotne w przypadku prowadzenia kampanii marketingowych.
Dzięki nim mogę wyłonić lojalnych, stałych klientów i docenić ich poprzez przyznanie rabatów bądź upominków.
To samo tyczy się pracowników generujących najwyższą sprzedaż.

Jakie typowe problemy organizacji pracy w salonie mogą zostać rozwiązane przy użyciu programu?

- Pracę zdecydowanie ułatwiają mi automatycznie generowane rozliczenia i raporty, układanie grafiku, zliczanie prowizji i efektywności pracowników.

Dziękujemy za rozmowę,

Zespół gabi.net.pl