Testuj za darmo

Instrukcja obsługi

Ustawienia

Wizytówka Towjego salonu
W module Ustawienia w kategorii Dane salonu wprowadzisz dane teleadresowe Twojego firmy. Będą one wyświetlane między innymi w wizytówce Twojego salonu w serwisie zapiszsie.com oraz w treści przypomnień o wizytach wysyłanych do Twoich klientów. Ponadto, wprowadzone dane będą pojawiały się na wszystkich dokumentach, które można wydrukować z poziomu aplikacji (potwierdzenie zakończonej wizyty, potwierdzenie płatności, bony upominkowe i rabatowe, zaproszenia).

Ustawienia salonu
W tej kategorii ustawień w zakładce Potwierdzenia wizyt online zdecydujesz czy Twoi Klienci, zapisujący się na wizytę drogą online za pośrednictwem serwisu zapiszsie.com, będą musieli potwierdzać chęć rezerwacji terminu za pomocą kodu jaki otrzymają SMSem na podany przez siebie numer telefonu. Zastosowanie SMS kodów pozwoli ograniczyć ilość rezerwacji jakie może złożyć klient w serwisie zapisów online  w ciągu jednego dnia.

Aplikacja Gabi.net może wysłać do Ciebie automatyczne powiadomienia gdy na Twoim koncie będzie mało SMS lub gdy pula dostępnych SMS zostanie całkowicie wykorzystana. Powiadomienia te pozwolą Ci w porę zareagować i zasilić konto SMSami by mieć pewność, że każdy z klientów otrzyma powiadomienie o nadchodzącej wizycie w Twoim salonie. Możesz zadecydować czy chcesz je otrzymywać. Chęć otrzymywania powiadomień odznaczysz w zakładce Ustawienia powiadomień. W trakcie trwania okresu rozliczeniowego swoje konto zasilisz pulą SMS z poziomu widoku Komunikacja > Stan konta.

Stawki VAT
Kategoria Stawki VAT służy zarządzaniu stawkami VAT, które po zdefiniowaniu należy przypisać do każdej z usług i produktów poprzez formularze edycji.

Preferencje użytkownika
W kategorii Preferencje użytkownika zdefiniujesz dwa ustawienia. Po pierwsze, zdecydujesz jaki widok będzie domyślnym widokiem terminarza (dzienny czy tygodniowy) jaki system wyświetli Tobie po zalogowaniu na swoje konto. Drugie ustawienie, dostępne jest tylko dla użytkowników, którzy są pracownikami co najmniej dwóch salonów korzystających z aplikacji Gabi.net.  Jeśli jesteś właśnie takim użytkownikiem aplikacji, za pomocą tego ustawienia zadecydujesz, do którego salonu logowanie nastąpi w pierwszej kolejności.

Historia usunięć
Zatwierdzenie usunięcia usługi, produktu, klienta czy pracownika nie powoduje całkowitego ich usunięcia z aplikacji Gabi.net. Dzięki temu możesz być pewnym, że nikt nawet nieumyślnie nie wprowadzi bałaganu na Twoim koncie. Z poziomu Historii usunięć możesz nie tylko dokonać weryfikacji, który z użytkowników Twojego konta dokonał usunięcia danego elementu, ale również możesz go z powrotem przywrócić do systemu.

Historia logowań
Historia logowań do tabelaryczne zestawienie prezentujące informacje w jakim czasie pracownicy logowali się do aplikacji.

Gabi.net przez 21 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?

Kontakt z konsultantem

882 143 936

Chętnie doradzę w kwestiach związanych z korzystaniem z programu i opowiem o jego możliwościach (w godz. 7:30 - 15:30).