Aplikacja Gabi.net składa się z trzech podstawowych części:
- interaktywnego kalendarza - moduł TERMINARZ;
- platformy do zarządzania – moduły PRACOWNICY, KLIENCI, USŁUGI, KOMUNIKACJA, MAGAZYN, SALON;
- modułu zawierającego raporty i analizy marketingowe – moduł STATYSTYKI.
Podstawowymi funkcjami TERMINARZA są:
- planowanie wizyt klientów;
- zarządzanie czasem pracy personelu;
- optymalizacja pracy salonu.
Za pomocą pozostałych modułów możliwe jest:
- zarządzanie danymi salonu (pracownicy, klienci, usługi, salon);
- generowanie statystyk i analiza danych;
- komunikowanie się z klientem (przypomnienia SMS, SMSy informacyjne i marketingowe, Newslettery);
- zwiększenie atrakcyjności oferty salonu bez dodatkowych kosztów (bony rabatowe i upominkowe, zaproszenia);
- kreowanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w obrębie własnej bazy klientów;
- zwiększenie obrotu salonu poprzez uruchomienie sprzedaży produktów.